miércoles, 25 de febrero de 2015

Benvingut Roger!!!

Hola!

Fa uns mesos va néixer en Roger, el que és diu un ninu. És el fill d'una molt bona amiga meva i tenia que regalar algo especial.... Vaig posar-me a pensar i aquest va ser el resultat...


Li vaig fer un arrullo o manteta amb polar per dins. La roba la vaig trobar en una fira i em va encantar tant els colors com l'estampat. De bebè però sense ser nonyo oi?


Marcat amb la seva inicial. Aquets arrullos son molt pràctics ja que serveixen per varies coses, per embolicar-los, per tapar-los, per estirar-los a sobre...


I a conjunt el body amb el nom i el porta-xumets.


JEJEJE Crec que els hi va agradar molt i vaig encertar amb el regal.


És o no és un ninu? És una preciositat pèl-roig com s'ha mare.

MOLTES FELICITATS JOAN I HELENA!!!!

Ine.

No hay comentarios:

Publicar un comentario